• EFFIE POLAND
    • O konkursie
    • Logotypy Effie
    • Galeria zdjęć
    • Społeczna odpowiedzialność
  • EDYCJA 2025
    • Kategorie konkursowe
    • Jak zgłaszać do Effie
    • Komitet 2025
  • NAGRODZENI
    • Case Library
    • Nagrodzeni 2024
    • Rankingi 2024
    • Rankingi 25-lecie
    • Archiwum
  • INSIGHTS
    • Case Studies
    • #slajdynamiareeffie
    • #kreatywnoscsprzedaje
    • #thebestofeffie
    • #opiniejuroraeffie
    • Ipsos dla Effie
    • Adform Carbon Index
  • NEWS
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
JAK ZGŁASZAĆ DO EFFIE
  • EFFIE POLAND
    • O konkursie
    • Logotypy Effie
    • Galeria zdjęć
    • Społeczna odpowiedzialność
  • EDYCJA 2025
    • Kategorie konkursowe
    • Jak zgłaszać do Effie
    • Komitet 2025
  • NAGRODZENI
    • Case Library
    • Nagrodzeni 2024
    • Rankingi 2024
    • Rankingi 25-lecie
    • Archiwum
  • INSIGHTS
    • Case Studies
    • #slajdynamiareeffie
    • #kreatywnoscsprzedaje
    • #thebestofeffie
    • #opiniejuroraeffie
    • Ipsos dla Effie
    • Adform Carbon Index
  • NEWS
  • PARTNERZY
  • KONTAKT

JAK ZGŁASZAĆ

 

TERMIN I do 26.05.2025

TERMIN II do 16.06.2025

TERMIN III do 07.07.2025


LIDER 1 WNOSI OPŁATĘ ZA CAŁE ZGŁOSZENIE (za wszystkie podmioty wymienione w dokumencie proceduralnym).

DANE DO PRZELEWU

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
ul. Czerska 8/10,
00-732 Warszawa

Santander Bank 27 1090 1056 0000 0000 0602 5684

W tytule przelewu prosimy podać numer zgłoszenia.

REGULAMIN KONKURSU

FORMULARZE

wzór formularza STANDARDOWEGO wraz z wymaganymi dokumentami

 

Dostępne wkrótce:

wzory formularzy dla kategorii MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS, E-COMMERCE & OMNICHANNEL, LONG TERM, NON-PROFIT, PUBLIC & POLITICAL SERVICE wraz z wymaganymi dokumentami; regulamin i przewodnik dla Zgłaszających.


INSTYTUT BADAWCZY – NielsenIQ

INFORMACJA O POTWIERDZANIU DANYCH

TABELA DO WPISANIA WERYFIKOWANYCH DANYCH

ZASADY REGULAMINOWE I WYMOGI FORMALNE – prezentacja

ZASADY REGULAMINOWE I WYMOGI FORMALNE – nagranie video

FORMULARZ  – prezentacja – przejście przez wszystkie sekcje formularza, w uwzględnieniem tegorocznych zmian. Prowadzący: Barbara Niedziele (2012 Agency) i Jacek Bielarz (Grupa Maspex)

FORMULARZ – nagranie video

Do konkursu można zgłaszać wyłącznie kampanie / działania oraz rozwiązania marketingowe / biznesowe, które były realizowane na terytorium Polski  w okresie od 1 stycznia 2024 do 31 marca 2025 roku (wyjątek stanowią kategorie LONG TERM oraz MBS).

Działanie / kampania mogła rozpocząć się wcześniej lub skończyć później, lecz decydująca część komunikacji musiała być prowadzona w okresie kwalifikacyjnym i do tego okresu musi odnosić się zgłoszenie, a także wszystkie dane i wyniki.

KATEGORIE KONKURSOWE

Tę samą kampanię można zgłosić maksymalnie do 3 kategorii: 1 KATEGORII INDUSTRY oraz maksymalnie 2 KATEGORII SPECJALNYCH.

Kampanię zgłoszoną do kategorii:

NON PROFIT, PUBLIC & POLITICAL SERVICE nie można zgłosić do innej kategorii

LAUNCH lub RELAUNCH & DEFEND można zgłosić dodatkowo tylko do innej kategorii z KATEGORII SPECJALNYCH

MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS (MBS) czyli rozwiązania marketingowe mogą być zgłoszone jedynie do tej kategorii. Jeśli rozwiązaniu biznesowemu towarzyszyła komunikacja, może ona być zgłoszona w innej, odpowiedniej dla danej branży kategorii konkursowej.

Zgłoszenie odbywa się poprzez PLATFORMĘ KONKURSOWĄ i obejmuje:

Część podlegającą ocenie Jury:

Formularz zgłoszeniowy: pełny opis działania / kampanii, zgodnie z poszczególnymi sekcjami. Tutaj załączane są materiały dowodowe.

Materiały kreatywne w formie oddzielnych plików – max. 10 oddzielnych plików, w tym montaż video materiałów kreatywnych (nie jest obligatoryjny).

Część nie podlegającą ocenie Jury:

Informacje dodatkowe: informacje te wspierają zespół Effie Poland w realizacji misji szerzenia wiedzy i edukacji rynku oraz umożliwiają promocję autorów i twórców nagrodzonych kampanii. 

Dokument proceduralny: materiały promocyjne kampanii oraz dane podmiotów zgłaszających.

Oświadczenie Klienta i Lidera 1 dokument potwierdzający prawdziwość treści oraz zgoda na publikację treści formularza zgłoszeniowego. Wymagany jest podpis.

Zmodyfikowany formularz generowany automatycznie z głównego formularza. Formularz o zmodyfikowanej treści, która może zostać opublikowana – jeżeli nie wyrażasz zgody na publikację pełnej treści zgłoszenia.

Oświadczenie Instytutu Badawczego (jeżeli dane zawarte w zgłoszeniu pochodzą od Inst. Bad.) dokument potwierdzający prawdziwość danych. Wymagany jest podpis.

Wniesienie opłaty za zgłoszenie.

ETAP I PRZED WPROWADZENIEM ZGŁOSZENIA NA PLATFORMĘ KONKURSOWĄ

  1. Przejdź do sekcji powyżej: DOKUMENTY DLA ZGŁASZAJĄCYCH
  2. Zapoznaj się z regulaminem konkursu.
  3. Zapoznaj się ze specyfikacją materiałów kreatywnych i dowodowych.
  4. Pobierz odpowiedni wzór formularza zgłoszeniowego: STANDARD lub dedykowany kategoriom: E-COMMERCE & OMNICHANNEL, LONG TERM lub NON – PROFIT PUBLIC & POLITICAL SERVICE.

Wzory dokumentów to nic innego jak odzwierciedlenie platformy konkursowej. Proces uzupełniana danych jest czasochłonny oraz często niezbędne jest zaangażowanie kilku działów/agencji (pracujących przy kampanii), aby wprowadzić wszystkie wymagane dane. Dlatego wcześniej wypełnij wzory a następnie rozpocznij wprowadzanie zgłoszenia online.

ETAP II WPROWADZENIE ZGŁOSZENIA NA PLATFORMĘ KONKURSOWĄ

  1. Zarejestruj się / zaloguj na PLATFORMIE KONKURSOWEJ
  2. Postępuj zgodnie z instrukcjami, uzupełniając dane w poszczególnych sekcjach – skopiuj dane ze swojego wzoru formularza. Wgraj materiały dowodowe (wykresy, grafy) w poszczególnych sekcjach.
  3. Załącz materiały kreatywne (max. 10 plików).
  4. Prześlij zgłoszenie.
  5. Pobierz z platformy oświadczenia.
  6. Załącz podpisane oświadczenia (akceptujemy podpisy elektroniczne) przez Lidera i Klienta oraz Instytut Badawczy (jeżeli dotyczy).
  7. Zakończ zgłoszenie.
  8. Opłać zgłoszenie.

Jedną kampanię/działanie może zgłosić maksymalnie 8 podmiotów:

2 Liderów

4 Współzgłaszających

2 Klientów

OKRES KWALIFIKACYJNY

MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS (MBS)  realizacja Rozwiązań mogła rozpocząć się wcześniej niż okres kwalifikacyjny danej edycji (do 3 lat wstecz) lub skończyć później, lecz decydująca ich część musiała być prowadzona w kwalifikującym okresie i do tego okresu musi odnosić się zgłoszenie, w tym okresie muszą być widoczne efekty i realizacja celów, a także wszelkie dotyczące Rozwiązania dane i wyniki.

LONG TERM (kampania 3-letnia) np.: 2021, 2022, 2023 albo 2020, 2022, 2023 – nie muszą być 3 lata z rzędu. Okres rozpoczęcia działań może być wcześniejszy natomiast obligatoryjne jest, aby przedstawione były łącznie trzy lata oraz wskazane zostały wyniki z ostatniego roku kwalifikacyjnego danej edycji konkursu.

ZGŁASZANIE DO RÓŻNYCH KATEGORII tej samej kampanii

NON PROFIT, PUBLIC & POLITICAL SERVICE – nie może zostać zgłoszona do innej kategorii

LAUNCH lub RELAUNCH & DEFEND – może być zgłoszone jeszcze tylko do KATEGORII SPECJALNEJ

MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS (MBS) – rozwiązania marketingowe mogą być zgłoszone jedynie do tej kategorii. Jeśli rozwiązaniu biznesowemu towarzyszyła komunikacja, może ona być zgłoszona w innej, odpowiedniej dla danej branży kategorii konkursowej.

FORMULARZ

Kategoriom E-COMMERCE & OMNICHANNEL, MBS, LONG TERM oraz NON PROFIT, PUBLIC & POLITICAL SERVICE  dedykowane są oddzielne formularze

OPŁATY

Zgłoszenia do kategorii NON PROFIT, PUBLIC & POLITICAL SERVICE podlegają innym zasadom opłat.

https://sar.org.pl/

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

Design&Code: dys.studio