RAPORT IPSOS

 

 

Przedstawiamy raport dotyczący zgłoszeń z 2022 roku,  przygotowany przez instytut badawczy Ipsos Polska. Ipsos przeanalizował i porównał zgłoszenia zarówno w kategoriach Industry, jak i Specjalnych (z wyjątkiem Commerce, Long Term oraz Marketing & Business Solutions).

Oto parę wniosków płynących z opracowania:

  • struktura priorytetów kampanii obejmująca cele komunikacyjne i marketingowe daje większe szanse na zdobycie nagrody;
  • w malejącej branży aż 36% zgłoszeń zostało nagrodzonych Effie, w stabilnej – 22%, rosnącej – 28%;
  • 15 – tyle średnio kanałów wykorzystywały nagrodzone kampanie.

Co jeszcze wynika z raportu? Co łączy zwycięzców? Jakie kluczowe wyzwania stały przez Zgłaszającymi? Czy strategia uwzględniania w komunikacji znanej twarzy jest skuteczna? Jakie są czynniki wpływające na efektywność kampanii?

RAPORT IPSOS PREZENTACJA VIDEO

RAPORT IPSOS PDF