EFFIE IN PRACTICE

To webinary dla wszystkich tych, którym bliska jest efektywność, którzy nie tylko planują zgłosić swoje prace do konkursu Effie Awards Poland, ale i są zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przygotowania efektywnych działań, kampanii i rozwiązań marketingowych.

Spotkania będą nagrywane i udostępnione na stronie.

Udział w webinarach jest jednoznaczny ze zgodą na nagrywanie i umieszczenie materiału video na stronie konkursu.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Jak dobrze opowiedzieć o skutecznych działaniach pro pubilico bono?

Jeśli chcesz dobrze opowiedzieć o swoich społecznych działaniach lub profesjonalnie przygotować się do prowadzenia skutecznych kampanii społecznych, ten webinar jest dla Ciebie. Grono doświadczonych społeczniczek, społeczników, ekspertów i ekspertek marketingowych pomoże Ci w przygotowaniu zgłoszenia do Effie Awards Poland lub w myśleniu o Twojej kampanii społecznej.

Dla kogo? Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich organizacji trzeciego sektora i podmiotów je wspierających w działaniach komunikacyjnych, które prowadzą kampanie społeczne i chcą wykazać ich skuteczność w działaniu.

O czym? Szkolenie ma na celu pomoc w przygotowaniu zgłoszenia Twojego działania do konkursu efektywności marketingowej Effie. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się także, na podstawie przykładów,  w jaki sposób przygotowywać skuteczne kampanie społeczne.

Korzyści: Lepsze przygotowanie zgłoszenia do konkursu Effie. Pamiętaj, że przygotowanie zgłoszenia to także dobry trening do planowania kampanii społecznych.

Agenda:

    • Wstęp czyli czym jest konkurs efektywności Effie
    • Prezentacja zwycięskich kampanii w kategorii Non-Profit & Public Service
    • Jury radzi czyli najczęstsze problemy przy wypełnianiu wniosków Effie i jak ich uniknąć

Prowadzące i Prowadzący:

Zuzanna Warowna-Toruńska, Business Owner, Concept Spot

Mirella Panek-Owsiańska, Wiceprzewodnicząca Rady Fundacji, Fundacja Szkoła Liderów

Paweł Ciacek, Managing Partner, Research Collective

 

Formularz – prezentacja

Prowadzenie:

Elżbieta Flasińska, Dyrektorka marketingu B2C, Grupa Pracuj S.A., Stanisław Grabowski, Managing Partner | Strategy & Creative Futures, EssenceMediacom, Michał Kociankowski, Managing Partner, Synergion

Wystąpienia:

Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, MetaCREATIVE SUPERCHARGER. Creative that drives results on Meta platforms.

Monika Lach, Marketing Solutions Manager, Tik Tok – Unlocking Impactful Entertainment

Aga Jablonska-Tarka, Strategy Agency Manager, Google Poland – Creativity + AI: How Google AI is boosting performance, creativity and growth

 

Zmiany w kategoriach 2024_prezentacja

Zasady zgłaszania_prezentacja

Adform_Jacej Wąs_Redukcja CO2 w kampaniach_prezentacja

 

Prowadzenie:

Tomasz Bartnik, Partner, One Eleven, Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition, Dagmara Gadomska, General Manager, Publicis Worldwide, Zespół Effie Poland

Wystąpienie:

Jacek Wąs, Director, Customer Success, CEE, AdformCzy redukcja emisji CO2 w kampaniach online ma znaczenie?