• EFFIE POLAND
    • O konkursie
    • Logotypy Effie
    • Galeria zdjęć
    • Społeczna odpowiedzialność
  • EDYCJA 2025
    • Jak zgłaszać do Effie
    • Kategorie konkursowe
    • Komitet 2025
  • NAGRODZENI
    • Case Library
    • Nagrodzeni 2024
    • Rankingi 2024
    • Rankingi 25-lecie
    • Archiwum
  • INSIGHTS
    • Case Studies
    • #slajdynamiareeffie
    • #kreatywnoscsprzedaje
    • #thebestofeffie
    • #opiniejuroraeffie
    • Ipsos dla Effie
    • Adform Carbon Index
  • NEWS
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
ZGŁOŚ DO EFFIE
  • EFFIE POLAND
    • O konkursie
    • Logotypy Effie
    • Galeria zdjęć
    • Społeczna odpowiedzialność
  • EDYCJA 2025
    • Jak zgłaszać do Effie
    • Kategorie konkursowe
    • Komitet 2025
  • NAGRODZENI
    • Case Library
    • Nagrodzeni 2024
    • Rankingi 2024
    • Rankingi 25-lecie
    • Archiwum
  • INSIGHTS
    • Case Studies
    • #slajdynamiareeffie
    • #kreatywnoscsprzedaje
    • #thebestofeffie
    • #opiniejuroraeffie
    • Ipsos dla Effie
    • Adform Carbon Index
  • NEWS
  • PARTNERZY
  • KONTAKT

INFORMACJA PRASOWA

02.10.2024

Znamy Nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland!

Zwycięzcy jubileuszowej edycji konkursu z szansą na wyróżnienie w nowym Rankingu Marketing Masters SAR.

Jury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5).

Tegoroczne zgłoszenia oceniło ponad 200 ekspertów zasiadających w 14 grupach jurorskich pod przewodnictwem Ewy Szmidt, Prezeski Grupy Empik. Zgłaszający mieli w tym roku do wyboru 27 kategorii, w tym nową kategorię specjalną za projekty realizowane z użyciem sztucznej inteligencji.

Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały: DDB Warszawa (8), Feeders Agency, Leo Burnett, LiquidThread (po 7) oraz GONG (6).

Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (14), Zenith (12) oraz EssenceMediacom (9).

Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5), Grupa Żywiec, ING Bank Śląski i McDonald’s (po 4), zaraz za nimi Allegro, BLIK, Grupa OLX, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz Żabka (po 3).

Najwięcej nominacji Jury konkursu przyznało w kategoriach Long Term (9) oraz po 7 w kategoriach Non-Profit, Public & Political Service oraz Relaunch & Defend. W kategorii 50+ nie wręczono żadnej nominacji.

Tych, którzy zostaną nagrodzeni statuetkami Effie Poland poznamy już 5 listopada 2024 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Kluczową dla uczestników konkursu informacją jest to, że w tym roku zarówno nominacja, jak i zwycięstwo w Effie Awards Poland 2024 liczyć się będzie podwójnie, daje to bowiem szansę na zdobycie punktów uwzględnianych w nowym rankingu Rankingu Marketing Masters SAR.

NOMINACJE EFFIE AWARDS POLAND 2024 – INFORMACJA PRASOWA 02.10.2024

https://sar.org.pl/

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

Design&Code: dys.studio