Uczestnikiem Konkursu, z wyłączeniem kategorii Marketing & Business Solutions, może być jedynie podmiot indywidualny, tj. agencja komunikacji marketingowej (agencja reklamowa, mediowa, interactive itp.), rozumiany jako brand, bezpośrednio odpowiedzialny za pracę i obsługę klienta pod własną marką.
Klient może być jedynym uczestnikiem konkursu, w przypadku, gdy był jedynym twórcą zgłaszanej Kampanii, samodzielnie ją wdrażał, zrealizował i lokował w mediach lub jeśli zgłoszenie dotyczy Kategorii Marketing & Business Solutions. Wówczas zgłoszenia może dokonać samodzielnie, co wiąże się z wniesieniem odpowiedniej opłaty zgłoszeniowej.
Liderem w kategorii Marketing & Business Solutions może być wyłącznie klient, który zgłosił Rozwiązanie w tej kategorii.
Liderzy to podmioty, których wkład w tworzenie Kampanii był najbardziej znaczący.
Współzgłaszający to podmioty współtworzące Kampanię lub Rozwiązania inne niż Liderzy, których działania również miały wpływ na rezultaty Kampanii lub Rozwiązania.
Uczestnik wymieniony w Zgłoszeniu jako Lider jest podmiotem odpowiedzialnym za zgłoszenie Kampanii/Rozwiązania, z którym Organizator będzie się kontaktował na każdym etapie konkursu.
Klient nie występuje w zgłoszeniu jako lider lub współzgłaszający, tylko jako klient. W przypadku, gdy klient jest jedynym twórcą kampanii, samodzielnie ją wdrażał, zrealizował i lokował w mediach, wówczas może wystąpić w zgłoszeniu jako lider. Dodatkowo klient jest liderem w kategorii Marketing & Business Solutions.
Aby poprawnie dokonać zgłoszenia należy:
1. Wypełnić dokument proceduralny oraz wypełnić i zamknąć zgłoszenie w formie elektronicznej wykorzystując platformę konkursową.
2. Wypełnić i podpisać oraz załączyć na platformie konkursowej skany oświadczeń potwierdzających prawdziwość danych – oświadczenie klienta/ oświadczenie o prawdziwości danych oraz oświadczenia instytutów badawczych.
3. Dokonać płatności za zgłoszenie oraz załączyć je na platformie konkursowej.
Informacje o opłatach na stronie www.effie.pl/zgłoszenie
Opłaty należy dokonać w terminie przyjmowania zgłoszeń.
- Dla kategorii Marketing & Business Solutions: 10.05-6.07, godz. 17:00 włącznie
- Dla pozostałych kategorii:
I termin: 08.04 – 10.05, do godz. 17:00 włącznie
II termin: 10.05, od godz. 17:01 – 27.06,do godz. 17:00 włącznie
III termin: 27.05, od godz. 17:01 – 10.06, do godz. 17:00 włącznie
Przedłużenie: 10.06, od godz. 17:01 – 17.06, do godz. 17:00 włącznie
Informacje o opłatach na stronie www.effie.pl/zgłoszenie.
Zgłoszenie w formie elektronicznej, na platformie konkursowej następuje poprzez:
1. Zarejestrowanie i zalogowanie się na platformie oraz wypełnienie dokumentów zgłoszeniowych, zgodnie z instrukcjami i wskazaniami zamieszczonymi na platformie oraz w treści dokumentów zgłoszeniowych. W skład dokumentów zgłoszeniowych wchodzą: formularz zgłoszeniowy kampanii, oraz dokument proceduralny zawierający szczegółowe dane podmiotów zgłaszających.
2. Wgranie na platformę materiałów kreatywnych i listy z opisem załączonych plików – wszelkie materiały kreatywne muszą być zgodne z wymaganiami technicznymi określonymi na platformie oraz stronie organizatora.
3. Zakończenie zgłoszenia poprzez funkcję „Zamknij zgłoszenie” dostępną na platformie konkursowej.
4. Po zamknięciu zgłoszenia należy pobrać oświadczenie klienta/ oświadczenie o prawdziwości danych oraz oświadczenie instytutu badawczego.
5. Podpisane oświadczenia oraz potwierdzenie opłaty należy wgrać na platformie konkursowej.
Nie, wszystkie dokumenty należy wypełnić i załączyć na platformie konkursowej. Informacje o terminach można znaleźć pod linkiem: https://awards.effie.pl/terminy/.
Należy jak najszybciej dosłać brakujące dokumenty do biura organizatora. Przesłanie wymaganych dokumentów po terminie, zgodnie z regulaminem, wiąże się jednak z dodatkową opłatą.
Podpisy należy zebrać pod oświadczeniem klienta/ oświadczeniem o prawdziwości danych oraz oświadczeniem potwierdzającym prawdziwość danych przez instytuty badawcze. Oświadczenia te będzie można pobrać po zamknięciu zgłoszenia z platformy.
Oświadczenia będzie można pobrać z platformy po zamknięciu zgłoszenia.
Zamknięcie zgłoszenia na platformie odbiera zgłaszającemu możliwość edytowania danych oraz treści oświadczeń, dlatego przed użyciem funkcji „Zamknij zgłoszenie”, należy upewnić się, czy wszystkie dane oraz materiały załączone do zgłoszenia są poprawne.
Za moment prawidłowego dokonania zgłoszenia uważa się chwilę zamknięcia zgłoszenia oraz załączenia na platformie konkursowej podpisanych dokumentów (oświadczenie klienta/ oświadczenie o prawdziwości danych, oświadczenie instytutów badawczych) oraz potwierdzenie opłaty. Jedynie dokonanie WSZYSTKICH powyższych czynności w terminie oznacza prawidłowe zgłoszenie. W przypadku, gdy wymienione dokumenty nie zostaną załączone na platformie w terminie, zgłoszenie nie zostanie przyjęte do konkursu. Przesłanie jednego z dokumentów po terminie przyjmowania zgłoszeń, zgodnie z regulaminem, może wiązać się z dodatkową opłatą.
Wprowadzanie poprawek po terminie zgłoszeń, zgodnie z regulaminem, jest możliwe tylko po uiszczeniu dodatkowej opłaty za każdorazową zmianę.
W takiej sytuacji należy przesłać do organizatora podpisane oświadczenie bez pieczątki. Po otrzymaniu uzupełnionego oświadczenia, należy niezwłocznie przesłać je do organizatora.