• EFFIE POLAND
    • O konkursie
    • Logotypy Effie
    • Galeria zdjęć
    • Społeczna odpowiedzialność
  • EDYCJA 2025
    • Kategorie konkursowe
    • Jak zgłaszać do Effie
    • Komitet 2025
  • NAGRODZENI
    • Case Library
    • Nagrodzeni 2024
    • Rankingi 2024
    • Rankingi 25-lecie
    • Archiwum
  • INSIGHTS
    • Case Studies
    • #slajdynamiareeffie
    • #kreatywnoscsprzedaje
    • #thebestofeffie
    • #opiniejuroraeffie
    • Ipsos dla Effie
    • Adform Carbon Index
  • NEWS
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
JAK ZGŁASZAĆ DO EFFIE
  • EFFIE POLAND
    • O konkursie
    • Logotypy Effie
    • Galeria zdjęć
    • Społeczna odpowiedzialność
  • EDYCJA 2025
    • Kategorie konkursowe
    • Jak zgłaszać do Effie
    • Komitet 2025
  • NAGRODZENI
    • Case Library
    • Nagrodzeni 2024
    • Rankingi 2024
    • Rankingi 25-lecie
    • Archiwum
  • INSIGHTS
    • Case Studies
    • #slajdynamiareeffie
    • #kreatywnoscsprzedaje
    • #thebestofeffie
    • #opiniejuroraeffie
    • Ipsos dla Effie
    • Adform Carbon Index
  • NEWS
  • PARTNERZY
  • KONTAKT

RAPORT IPSOS za 2023

Przedstawiamy raport dotyczący zgłoszeń z 2023 roku, przygotowany przez Instytut Badawczy Ipsos Polska. Ipsos we współpracy z Effie Poland, już po raz drugi przeanalizował i wyciągnął wnioski ze zgłoszonych kampanii dając nam możliwość poznania tego, co kluczowe dla efektywności.

Oto kilka wniosków płynących z opracowania:

  • W 2023, w przypadku 21% zwycięzców, głównym celem był wzrost świadomości.
  • Kampanie rozwijane lokalnie na każdym etapie ich tworzenia mają większe szanse na bycie efektywnymi.
  • Co dziesiąty zwycięzca Effie 2023 uwzględniał w swojej kampanii wizerunki osób z mniejszości seksualnych lub etnicznych.

Co jeszcze wynika z raportu? Co łączy zwycięzców? Jakie kluczowe wyzwania stały przed Zgłaszającymi? Jak zmieniły się czynniki wpływające na efektywność kampanii? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w tegorocznym podsumowaniu, do którego lektury serdecznie Was zapraszamy.

Jeśli chcecie pogłębić swoją wiedzę na temat czynników wpływających na efektywność kampanii w konkursie Effie Awards, zapraszamy do kontaktu z Martą Krasowską, Creative Excellence Team Manager, Ipsos Poland (marta.krasowska@ipsos.com).

RAPORT IPSOS 2023 PDF

 

PREZENTACJA VIDEO

https://sar.org.pl/

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

Design&Code: dys.studio