RAPORT IPSOS za 2023
Przedstawiamy raport dotyczący zgłoszeń z 2023 roku, przygotowany przez Instytut Badawczy Ipsos Polska. Ipsos we współpracy z Effie Poland, już po raz drugi przeanalizował i wyciągnął wnioski ze zgłoszonych kampanii dając nam możliwość poznania tego, co kluczowe dla efektywności.
Oto kilka wniosków płynących z opracowania:
- W 2023, w przypadku 21% zwycięzców, głównym celem był wzrost świadomości.
- Kampanie rozwijane lokalnie na każdym etapie ich tworzenia mają większe szanse na bycie efektywnymi.
- Co dziesiąty zwycięzca Effie 2023 uwzględniał w swojej kampanii wizerunki osób z mniejszości seksualnych lub etnicznych.
Co jeszcze wynika z raportu? Co łączy zwycięzców? Jakie kluczowe wyzwania stały przed Zgłaszającymi? Jak zmieniły się czynniki wpływające na efektywność kampanii? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w tegorocznym podsumowaniu, do którego lektury serdecznie Was zapraszamy.
Jeśli chcecie pogłębić swoją wiedzę na temat czynników wpływających na efektywność kampanii w konkursie Effie Awards, zapraszamy do kontaktu z Martą Krasowską, Creative Excellence Team Manager, Ipsos Poland (marta.krasowska@ipsos.com).