• EFFIE POLAND
    • O konkursie
    • Logotypy Effie
    • Galeria zdjęć
    • Społeczna odpowiedzialność
  • EDYCJA 2025
    • Jak zgłaszać do Effie
    • Kategorie konkursowe
    • Komitet 2025
  • NAGRODZENI
    • Case Library
    • Nagrodzeni 2024
    • Rankingi 2024
    • Rankingi 25-lecie
    • Archiwum
  • INSIGHTS
    • Case Studies
    • #slajdynamiareeffie
    • #kreatywnoscsprzedaje
    • #thebestofeffie
    • #opiniejuroraeffie
    • Ipsos dla Effie
    • Adform Carbon Index
  • NEWS
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
ZGŁOŚ DO EFFIE
  • EFFIE POLAND
    • O konkursie
    • Logotypy Effie
    • Galeria zdjęć
    • Społeczna odpowiedzialność
  • EDYCJA 2025
    • Jak zgłaszać do Effie
    • Kategorie konkursowe
    • Komitet 2025
  • NAGRODZENI
    • Case Library
    • Nagrodzeni 2024
    • Rankingi 2024
    • Rankingi 25-lecie
    • Archiwum
  • INSIGHTS
    • Case Studies
    • #slajdynamiareeffie
    • #kreatywnoscsprzedaje
    • #thebestofeffie
    • #opiniejuroraeffie
    • Ipsos dla Effie
    • Adform Carbon Index
  • NEWS
  • PARTNERZY
  • KONTAKT

RAPORT IPSOS za 2024

Wspólnie z Ipsos Polska przedstawiamy trzecią, kompleksową analizę krajobrazu efektywności marketingowej w Polsce i jej wpływu na firmy, marki i konsumentów.

W poniższym raporcie dogłębnie analizujemy dane i wnioski zebrane od uczestników i zwycięzców konkursu Effie Awards Poland 2024. Naszym wspólnym celem jest odkrycie wzorców, strategii i historii, które ukształtowały najbardziej efektywne kampanie.

A oto kilka wniosków płynących z opracowania:

  • Sukces lokalnych kampanii: Kampanie wypracowane lokalnie uzyskują lepsze wyniki niż te adaptowane z globalnych szablonów, co pokazuje potrzebę dostosowywania treści do lokalnych odbiorców dla większego wpływu.
  • Sukces możliwy mimo niskiego budżetu: Kampanie z dużym budżetem oferują wiele możliwości, ale sukces można osiągnąć także przy ograniczonych zasobach, strategicznie wykorzystując partnerstwa mediowe i lokowanie produktów.
  • Dominacja mediów społecznościowych: Zwycięskie kampanie stosują strategię multikanałową, kładąc duży nacisk na media społecznościowe. Platformy takie jak TikTok, YouTube, LinkedIn zyskują na znaczeniu.
  • Strategiczne przydzielanie budżetu: Telewizja wciąż jest ważnym punktem koncentracji budżetu, ale skuteczne kampanie inwestują więcej także w wideo online, media społecznościowe, influencerów oraz reklamę zewnętrzną, efektywnie rozkładając budżety na różne kanały.

Zapraszamy do lektury i do wspólnego poszukiwania odpowiedzi nie tylko na pytanie, co działa, ale także dlaczego i jak.

Jeśli chcecie pogłębić swoją wiedzę na temat czynników wpływających na efektywność kampanii w konkursie Effie Awards, zapraszamy do kontaktu z Martą Krasowską, Creative Excellence Team Manager, Ipsos Poland (marta.krasowska@ipsos.com).

RAPORT IPSOS 2024 PDF

ROZMOWY Z NAGRODZONYMI

Posłuchaj co mówią przedstawiciele/ki nagrodzonych marek.

Rozmowy prowadzi Marta Krasowska, Creative Excellence Team Manager, Ipsos

AMBITNE WYZWANIE. Rozmowa z Sylwią Kocon z Health Labs Care. Kampania „Mam siebie na całe życie”.

video:

 

EMPATIA I INSIGHT W KOMUNIKACJI. Rozmowa z Sylwią Kocon z Health Labs Care. Kampania „Mam siebie na całe życie”.

video:

 

STRATEGIA A NIE TAKTYKA. Rozmowa ze Stanisławem Kijowskim z ING Bank Śląski. Kampania „Zhakowany koncert w Mieście ING w Roblox”.

video:

 

RYWALIZACJA. Rozmowa ze Stanisławem Kijowskim z ING Bank Śląski.

video:

 

LOKALNOŚĆ KAMPANII. Rozmowa z Jakubem Strutyńskim z McDonald’s Polska.

video

https://sar.org.pl/

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

Design&Code: dys.studio