EFFIE IN PRACTICE
To webinary dla wszystkich tych, którym bliska jest efektywność, którzy nie tylko planują zgłosić swoje prace do konkursu Effie Awards Poland, ale i są zainteresowani poszerzeniem wiedzy z zakresu przygotowania efektywnych działań, kampanii i rozwiązań marketingowych.
Spotkania będą nagrywane i udostępnione na stronie.
Udział w webinarach jest jednoznaczny ze zgodą na nagrywanie i umieszczenie materiału video na stronie konkursu.
Prowadzące i Prowadzący:
Zuzanna Warowna-Toruńska, Business Owner, Concept Spot
Mirella Panek-Owsiańska, Wiceprzewodnicząca Rady Fundacji, Fundacja Szkoła Liderów
Paweł Ciacek, Managing Partner, Research Collective
Prowadzenie:
Elżbieta Flasińska, Dyrektorka marketingu B2C, Grupa Pracuj S.A., Stanisław Grabowski, Managing Partner | Strategy & Creative Futures, EssenceMediacom, Michał Kociankowski, Managing Partner, Synergion
Wystąpienia:
Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta – CREATIVE SUPERCHARGER. Creative that drives results on Meta platforms.
Monika Lach, Marketing Solutions Manager, Tik Tok – Unlocking Impactful Entertainment
Aga Jablonska-Tarka, Strategy Agency Manager, Google Poland – Creativity + AI: How Google AI is boosting performance, creativity and growth
Zmiany w kategoriach 2024_prezentacja
Adform_Jacej Wąs_Redukcja CO2 w kampaniach_prezentacja
Prowadzenie:
Tomasz Bartnik, Partner, One Eleven, Edyta Frąckowiak, COO, Co-Founder, numbers & intuition, Dagmara Gadomska, General Manager, Publicis Worldwide, Zespół Effie Poland
Wystąpienie:
Jacek Wąs, Director, Customer Success, CEE, Adform – Czy redukcja emisji CO2 w kampaniach online ma znaczenie?