Partner szkolenia:

 

 

Briefing: Jak efektywnie zgłaszać kampanie do Effie – 18.04.2019

Materiały ze spotkania:

Co to znaczy dostać Effie?
Roman Łoziński (Think ECO)

Jak efektywnie zgłaszać kampanie do Effie?
Elżbieta Twardowska (Ogilvy) i Michał Kociankowski (Synergion)

Case study kampanii Rocznik 1999. Jak jeden film zdobył serca 18-latków i jurorów Effie?
Paweł Loedl (VML Y&R) i Mateusz Nowak (mBank)

Jaka kampania w Social Mediach ma szansę zdobyć Effie?
Ewa Tumanow (Facebook)

Jakie narzędzia badawcze pomagają w udowodnieniu skuteczności kampanii?
Paweł Ciacek (Kantar)

Jak analityka pomaga w mierzeniu sukcesu prowadzonych kampanii?
Jagoda Prętnicka (Senti One)

PR żyje i ma się dobrze. Nowa kategoria w Effie.
Paweł Bylicki (Public Dialog)

Jak nie zgubić się w gąszczu procedur, czyli Effie krok po kroku.
Marta Kasprzak i Andrzej Olkowicz (SAR)

Nowy Formularz w kategorii Performance marketing/ e-commerce
Michał Kociankowski (Synergion), Zbigniew Nowicki (Bluerank)