Efektywność buduje biznes.
Tym bardziej w nowych czasach.

Effie Awards podąża za zmianami na rynku od zawsze. Nagradza nie tylko komunikację, ale wszelkiego rodzaju rozwiązania marketingowe, które prowadzą do wzrostu biznesu. Dużego i małego. Promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.

Każdego roku Effie Awards gromadzi indywidualne doświadczenia biznesowe, marketingowe i reklamowe członków społeczności, poszerzając swoje zasoby wiedzy. Ta wiedza sprawia, powodują, że żaden inny lokalny, czy międzynarodowy konkurs nie tworzy tak znakomitej, zaangażowanej społeczności, która dzieli się swoim know-how oceniając i nagradzając osiągnięcia biznesowe, często konkurencyjnych firm czy agencji.

Konkurs Effie Awards wyznacza standardy efektywności. Daje możliwość poznania poszczególnych jego kategorii i edukuje branżę. Nominowane i nagrodzone kampanie i projekty stają się inspiracją i wzorem dla innych.

Nagradzamy zarówno działania tradycyjne i alternatywne, digitalowe i drukowane, płatne i pro bono. Każda forma działań marketingowych może zostać zgłoszona do konkursu: od reklamy, poprzez promocje sprzedaży, eventy, działania digitalowe, brand design, działania z zakresu polityki produktowej i cenowej, CRM, kanałów dystrybucji, customer experience, współpracy z działem produkcji, R&D, czy IT oraz wiele innych. Oceniane są przede wszystkim wnikliwa strategia, dobrane narzędzia realizacji udokumentowane wyniki.

Effie Worldwide

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Polska jest obecnie jednym z 52 programów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Licencjodawcą konkursu Effie Awards jest Effie Worldwide. Więcej na www.effie.org.

Nominowane i nagrodzone w Effie Awards kampanie i rozwiązania z całego świata trafiają do Effie Index. Jest to globalny wskaźnik marketingowej efektywności, prezentujący najbardziej efektywne agencje, marketerów, marki, sieci i holdingi na świecie.

Kampania każdej marki i firmy wyróżnionej w rankingu przeszła przez rygorystyczny proces oceny jurorów Effie – ekspertów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej, i udowodniając, że ich komunikacja osiągnęła znakomite wyniki.

Więcej na www.effieindex.com