EFFIE IN PRACTICE – SZKOLENIA DLA ZGŁASZAJĄCYCH
MATERIAŁY ZE SZKOLEŃ:
-
PREZENTACJA ZE SZKOLENIA – KATEGORIE I ZASADY ZGŁASZANIA
- PREZENTACJA ZE SZKOLENIA „JAK NIE ZMARNOWAĆ SZANSY NA EFFIE”, MICHAŁ KOCIANKOWSKI
-
META „POMIAR EFEKTYWNOŚCI NA PLATFORMACH META”, ADAM NOWAKOWSKI
-
TIKTOK – LUDWIK PUCZYŁOWSKI, „YOU CAN’T IMPROVE WHAT YOU CAN’T MEASURE”
-
GOOGLE – ZOFIA MULKERNS I MICHAŁ CZYSZKOWSKI, „JAK OCENIĆ EFEKTYWNOŚĆ KAMPANII NA YOUTUBE”
- VIDEO cz.1 – KATEGORIE (film może długo się ładować)
- VIDEO cz.2 – ZASADY ZGŁASZANIA
- VIDEO cz. 3 – JAK NIE ZMARNOWAĆ SZANSY NA EFFIE (film może długo się ładować)
- VIDEO cz. 4 – PREZENTACJE PARTNERÓW: „Jak ocenić efektywność kampanii na YouTube”, „Meta – Effie x FB, cele i punkty pomiaru”, „TikTok. You can’t improve what you can’t measure”
JAK NIE ZMARNOWAĆ SZANSY NA EFFIE – 27.04.2023 godz. 09:30 – 13:00
W trakcie szkolenia pokażemy Wam jak prawidłowo napisać zgłoszenie, na co zwrócić szczególną uwagę.
Prowadzenie:
Michał Kociankowski, Managing Partner, Synergion
Wystąpienia:
Zofia Mulkerns, Video Performance Manager CEE i Michał Czyszkowski, Brand and Creative Manager CEE, Google – „Jak ocenić efektywność kampanii na YouTube”.
Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, „Meta – Effie x FB, cele i punkty pomiaru”.
Ludwik Puczyłowski, Client Solutions Manager, TikTok , „You can’t improve what you can’t measure”.
KATEGORIE I ZASADY ZGŁASZANIA – 20.04.2023 godz. 09:30 – 13:00
Szkolenie dotyczyło zasad zgłaszania do konkursu (wymogi regulaminowe, przygotowanie materiałów kreatywnych, omówienie całego procesu) oraz zmian w kategoriach, jakie zostały wprowadzone w tym roku.
Prowadzenie:
Magdalena Kozanowska (180heartbeats + Jung v Matt), Anna Podskarbi (Niezależna Ekspertka), Magdalena Kosińska (Philips Domestic Appliances), Marcin Samek (McCANN Poland), Kuba Kossut (Niezależny Ekspert)
oraz
Jacek Wąs (Adform) z prezentacją „KPIs w digitalowych kampaniach dla różnych etapów lejka – perspektywa narzędzi”.
Uwaga! Szkolenia będą nagrywane.
Udział w szkoleniach jest jednoznaczny, ze zgodą na nagrywanie i umieszczenie materiału video na stronie konkursu.