Effie Awards
to konkurs rozwiązań, które budują biznes.

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Zapewne dalej tak jest, choć w dzisiejszych czasach reklama to tylko jeden ze sposobów rozwoju szeroko pojętego biznesu.

Effie Awards podążając za zmianami na rynku nagradza dziś nie tylko komunikację, ale wszelkiego rodzaju rozwiązania marketingowe, które prowadzą do wzrostu biznesu. Dużego i małego. Po prostu efektywnego. Każdego roku Effie Awards zbiera indywidualne doświadczenia biznesowe, marketingowe i reklamowe członków społeczności, poszerzając swoje zasoby wiedzy. Doświadczenia, które zostały w ten sposób zgromadzone powodują, że żaden inny lokalny, czy międzynarodowy konkurs nie zbudował tak znakomitej, zaangażowanej społeczności, która dzieli się swoim know-how oceniając i nagradzając osiągnięcia biznesowe, często konkurencyjnych firm czy agencji.

Effie nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe. Konkurs podąża za rozwojem rynku, daje możliwość poznania poszczególnych jego kategorii i wyznacza standardy efektywności oraz edukuje branżę. Nominowane i nagrodzone kampanie i projekty stają się inspiracją i wzorem dla innych. Nagradzane są zarówno działania tradycyjne i alternatywne, digitalowe i drukowane, płatne i pro bono. Każda forma działań marketingowych może zostać zgłoszona do konkursu: od reklamy, poprzez promocje sprzedaży, eventy, działania digitalowe, brand design, działania z zakresu polityki produktowej i cenowej, CRM, kanałów dystrybucji, customer experience, współpracy z działem produkcji, R&D, czy IT oraz wiele innych. To, co zostanie ocenione to wnikliwa strategia, dobrane narzędzia realizacji oraz ponadprzeciętne wyniki.

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 r. Polska jest obecnie jednym z 52 programów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Licencjodawcą konkursu Effie Awards jest Effie Worldwide. Więcej informacji na www.effie.org.

Nominowane i nagrodzone w Effie Awards kampanie i rozwiązania z całego świata trafiają do Effie Index. Jest to globalny wskaźnik marketingowej efektywności, prezentujący najbardziej efektywne agencje, marketerów, marki, sieci i holdingi na świecie. Kampania każdej marki i firmy wyróżnionej w rankingu przeszła przez rygorystyczny proces oceny jurorów Effie – ekspertów z szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej, i udowodniając, że ich komunikacja osiągnęła znakomite wyniki. Więcej informacji na www.effieindex.com